söndag 5 september 2010

Tja!



Ibland kan alla bli sura och arga! Men om man gör så folk ska bli de så får man skylla sig själv att provocera folk till att bli de är bara så jävla onödigt! Om man ställer upp och sen får ett hugg i ryggen så är de väl inte konstigt att man blir sur? Har hjälpt dig så mycket och med så mycket och ändå gör du så! De e fel! De e snart inte lönt att överhuvudtaget att höra av sig! Får se hur de blir med de!



I morgon ska jag till värdens sötaste underbaraste och helt otroliga Freja & Malin :P
Man kan säga att man älskar många människor med de lilla trollet gör mig knäsvag, om man hade sålt smöret och tappat pengarna så hade man inte brytt sig när hon kommit och sagt Haaaaj utan man hade bara fått ett leende på läpparna..
Eller när hon säger Spindel så vill hon att man ska sjunga för henne :)
Kommer ihåg när hon la i magen på Malin och jag kom så börja hon alltid röra sig! Alltid när jag prata med magen så sparka hon! Redan då älskade hon sin Moster och hennes Moster henne ;)

Hon är en solstråle och jag älskar de lilla Monstret Mosters Allt :)

Ibland undrar jag den dagen jag får barn kommer jag tycka om dom lika mycket som jag tycker om Freja? Sjuk tanke men ni som inte vet hur mycket hon betyder för mig fattar nog inte de !


Freja & Moster mot världen *Booojng* :)



Freja & Morfar.


Xoxo


M.Brorsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar