söndag 12 september 2010

Tja.


Idag har vi bara varit hemma jag och Veronica och lille Leo var på Netto innan.

Sen har jag och oliver bara ätet middag .
Kl 21,00 ska vi kolla på mamma mia ;)


Änny, Allt gör dig så mycket starkare. Det får dig att jobba lite hårdare. Det gör dig så mycket klokare. Så tacka allt som gjort dig till den kämpe du är!

Du är så mycket bättre än så många andra och kom ihåg de! De som inte dödar dig gör dig bara starkare.
De finns många som ser upp till dig och till den personen som du har blivit!
Tänk så mycket Nellie ser upp till dig, Du är hennes Anna, hon vill bli precis som dig.
Du har kommit så mycket längre i ditt live än så många andra och du är bara 19:år gammal, visst du har varit med om mycket och de är de som gör dig till den du är idag.
De finns andra som hade gett upp för längesen, men inte DU, Du är som en vacker stjärnhimmel som alla kan se, Du hörs icke men du syns och tar plats.

Änny Du är guldvärd och du har ett hjärta av guld.





Xoxo



M.Brorsson

1 kommentar:

  1. gud maddis, fyfan det berörde mig riktigt mycket, känner mig inte så stark som alla säger. men du är en av dom som gör mig starkare, jag älskar dig <3

    SvaraRadera