måndag 16 januari 2012

Till min syster.


Malin Marie-Therese Brorsson 19840702

Min syster är en person som är lite sådär bakom flötet :p
Hon är en av de snällaste jag känner men även en av de jobbigaste.
Ena minuter kan hon vara min bästa vän och nästa sekund min värsta ovän.
när vi bodde hemma så var vi inte hälften så nära som vi är nu.

Den 19/11-2007 hände de som inte fick hända, de som alla trodde var omöjligt.
Min syster var gravid, natten mellan den 18-19 går hennes vatten efter ett par timmar åker vi in på BB Jag min syster och hennes man.
Allt såg bra ut men hon hade inte tillräckligt starka värkar, så de skickar hem oss.
När dom kommer in igen vid 14 tiden var Balder inte vid livet. Jag kan inte ens tänka hur de mådde just då, men jag vet hur dem mådde efter och jag hoppas ALDRIG hände någon detta.

Den 23/1-2009 Föddes Saga Freja Brorsson. Min systerdotter, den mest efterlängtade lilla bebis. Den vackraste lilla flicka på denna jord.
Inte nog med att de förlorade Balder så fick Freja RS viruset när hon var dryga 3veckor vilket gjorde att hon slutade andas i bilen på väg till sjukhuset, Tack vara vår gemensamma kompis Jessica som var med i bilen så gjorde hon att Freja började andas igen.



Min syster är en otroligt stark människa, en av de starkaste jag känner.
Hon är även den bästa mamman jag känner, de finns ingen hon inte gör för Freja.
Men Freja har även den bästa Moster :)

Malin Jag ber om ursäkt om detta blev för personligt. (tar bort de om du vill)


Vill att du ska veta att jag älskar dig, som syster och som vän.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar