söndag 13 januari 2013

Tjaa.
De var ett längesedan.

Har några glada nyheter och en dålig.

Vi börjar med de glada va?

  • Oliver och jag har köpt en lägenhet :) plus att vi har total renoverat den snart helt klara med den. 
  • Malin (min syster) Ska ha en liiiiiten bebis till (Freja som är 4 år ska bli stora syster) till en liten flicka:) 
  • Jag har gjort en enormt stor förändring i mitt liv. Jag har gjort en gastric bypass operation. Den gjorde jag den  11/12-12 sedan den 30/11-12 har jag gått ner närmare 27kg. ( lite stolt över mig själv :p) 


Till den tråkiga nyheten 
  • Vår fina underbara älskade Tindra (hunden) har vi tyvärr fått avliva.(4 veckor i natt)  Hon fick Akut livmoderinflammation när vi kom in med henne på djursjukhuset så var inflammationen så allvarlig så de fanns inget att göra :(

just nu passar jag min brors hus och djur för de gotte grisarna är i Spanien.
så lillasyster fick vara snäll och passa huset. 




O.Stendahl <3 nbsp="nbsp" span="span">





//  M.Brorsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar