torsdag 12 februari 2009

...

Malin var nyss här ! ;)
Kollade nyss Bdb. det finns så många som lägger ut bilder för att få uppmärksamhet typ som folk står i bh, ligger och krälar på golvet, lägger in bilder på sina bröst?! jag bara undrar varför? istället för att lägga in en bild på något normalt men jag ska inta gnälla på folk:) fast jag älskar att göra de. :p fast inte på folk jag gillar ;) jaja ;) Slut med att gnälla på folk nu..


Jahap har hosta igen :( äsch de går över ;)

Myst med Freja idag :p hon är urgullig i dag var hon på bvc tror jag man skrev :) Hon vägde 4,1 och var 54 Lång ;) hon växer ;) Sen kom Jessica och Aimee ;D Aimee är förtjust i Oliver ;) Hon är skit söt och busig ;D

Nu ska ja kolla One tree hill sen sova .

Rida i morgon sen blir de förberedelser för helgens händelser :)









Bye Bye Beautiful



Madelene Brorsson


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar