fredag 13 februari 2009

....

Idag så körde jag till Malin kom ditt vi fixa till oss och Freja! Sen hämtade vi Jessica och Aimee:) körde till Mor&Far bara Mor hemma! Sen körde vi till babyproffset där fick Aimee åka massa såna leksaker som står i affären där var en rally bil el taxi bil och en båt. Tror hon tyckte båten var roligast;) den snurrade ju runt :p Sen körde vi hem igen ;) hjälpte Jessica upp med Aimee. när Jessica tog upp barnvagnen står jag och Aimee och tittar på sen bara skrattar Aimee ;) så underbart söt är hon;) Sen körde ja och Malin hem till henne ;) Malin skulle städa och jag mysa med Freja ;) Men Malin Robin jag och Freja lekte i sängen ;) hon är den sötaste när hon skrattar för hon skrattar med hela huvudet ;D morgon så ska min älskade fabro Olle laga min K*K bil ;) sen så ska den säljas ska rida med i morgon , handla sen förbereda för utgången på kvällen :) Emmeli ringde innan ;) sakna ;) vi ska leka i morgon ;D Yeha När jag kom hem i dag hade Älskling gjort de jätte fiiiint ;) Älskar dig Hoppas Malin Kårefalk kommer snart ;)
Kolla Let¨s Dance ;) HEJA MAGNUS SAMUELSSON & Morgan Alling och Laila Bagge

Oliver & Aimee



Freja moster älskling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar