torsdag 5 februari 2009

Första Bloggen!

Hejsan.

Tänkte lika bra att skaffa en blogg, men kommer inte skriva varje dag.
Idag har jag mysigt med Freja! Min syster dotter världens sötaste är hon.
Jag har ÅNGEST!! Måste verkligen rida & ta de på allvar igen, de har blivit lite slött med att rida på senaste tiden. Jan kommer väl nästa helg & så ska vi träna då måste hon vara normal:)
Men det är ju bara att sätta fart :)
på alla hjärtans dag ska jag & min underbara älskling kolla på Lasse Steffanz på Ekebo & Blondie kanske kommer vilket jag hoppas på, länge sen man träffade henne ju...
Får hoppas på köket är klart då så man kan bjuda på en mumsig middag.
I morgon ska Jag Malin & Jessica och shoppa lite Freja ska också med ;D


Cio cio / Madelene Brorsson





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar