söndag 15 augusti 2010

Tja



Min älskade Lilla hund mår inte bra:( Pratat med Vet dom sa att vi skulle känna i munnen på henne och de har jag gjort där fanns inget ovanligt! Hon kan även ha ont i örat. Men hon äter & dricker så mår hon inte bättre i morgon så ska vi åka in.. Hoppas de går över! Pappa tror att hon har blivit stuken i munnen men jag vet inte:( Man känner sig så dålig eftersom man inte kan hjälpa henne! Trodde först hon hade en pinne i munnen men nej! sen trodde jag att hon hade tandvärk men hon hade inte varit så lugn då tror jag, tror att hon har ont i örat eller blivit stuken i munnen :(
Anna är här än och de är skönt! Men har ont i magen över min lilla bebis inte mår bra!

Hoppas allt är bra i morgon! Nu ska vi ta något att äta!

Bye bye

M.Brorsson

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar