söndag 15 augusti 2010

Tja.


Jag är väldigt orolig över min lilla bebis ! men har pratat med Vet. igen och han sa att de säkerligen var halsont eller insektsbett och var de inte bättre i morgon skulle vi komma in men henne. De ända vi skulle tänka på var att kolla så hon inte fick svårt att andas.
De gjorde ju mig ännu nervösare och måste kolla så hon andar varje 2 minut :(
Hoppas verkligen hon mår bättre i morgon men som tur har jag Änny som följer med i morgon om hon inte mår bra, hatar djursjukhus eller sjukhus överhuvudet taget...
Hon har lite svårt att svälja så jag tror hon har ont i halsen...
Men som sagt prata med vet. han sa att vi skulle låta henne sova bara! och de e precis vad hon gör!

Ska även hämta min nya säng i morgon och så! Fast Tindra går först så mår hon inte bra så är de hon som är viktigast helt klart.
Även om jag ska behöva köra en miljon gånger fram och tillbaka så kommer hon först!
Hon är ju vår Bebis!
De är tur att Oliver är den lugna i vårt förhållande de tackar jag för ;)

Måste säga tack till Änny som är här hos oss och hjälper mig att hålla kol på Tindra!
Änny du ska veta att de betyder mycket för mig!! <3

Nu ska jag kolla klart på filmen med Änny !

Bye Bye

M.Brorsson

1 kommentar:

  1. klart, jag ställer upp för er sen tindra är ju så underbra hoppas allt snart blir bra.

    älskar dig :)

    SvaraRadera