tisdag 27 december 2011

Tja.

De var ett tagsedan men de får de vara, då jag inte alltid har tid men att blogga.
Julen har varit Stor och bra 17 st, och en massa tevligt :D hihi Jag älskar julen och att de flästa samlas och ha de bra :D

Jag sitter på jobb, skulle vilja ha semester 2 veckor och bara chilla och så, Ska börja planera när jag ska ha semeste då vi ska kampa troligt viss.
jag vill kampa eller till kuggnäs :D hahaha

Se vad oliver vill. men ska kanske inte planera för långt fram.

Emilia slutar snart :( Snyft mega snyft. ( Läs hennes blogg http://niwatorii.blogg.se/ ) ¨

Idag jobbar jag till 16.30 :/ Tråkigt då de inte finns så mycket att göra men roligt när lönen kommer. :p


På julafton hade mamma och pappa varot förlovade i 30 år och jag och oliver i 2 år :p Grattis till dom och oss :D <3

Letar någon annanstans att bo, vilken inte är lätt hoppas de finns ett sött litet hus :D



Bye bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar