torsdag 29 december 2011

Tja.








Jag sitter på jobb, har inte så mycket idag, Tradigt.
Slutar 16.30 vilket gör de segt, men att de inte finns nått att göra gör ju de mer segt.
Men de får de vara.




Mosters lilla hjärta är jätte sjuk, hon har lung inflammation :( Mosters hjärta.
Hon var inte pigg i går, trött, ledsen, febig och lite svårt att andas, hoppas bara hon tar sin medecin och inte blir inlaggd.
Och på tal om inlaggd så är min söta lisen inlaggd och vad som är fel på henne vet jag inte, inte hon heller. Men hon och Bebis mår bra skrev hon.




Och sen är Oliver sjuk än, Malin har lung inflammation hon med, Alla e sjuka så Krya på er!


Snart är de nyår, allt går för snabbt. Tråkigt man skulle vilja hinna med mer än vad man gör.

År 2012 ska jag försöka ta vara på tiden mer, och göra de bästa utav allt.
Sluta lägga energi på saker och folk som inte är värd min tid.
Och inte bry mig om tramsande och så.


Skriver mer sen.





Bye bye



Det är inte toppen på snoppen som gör susen i musen,


utan såsen i påsen som gör poängen i sängen. :p



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar