lördag 4 februari 2012

Madelene, som jag kallar maddis eller mäddy genom åren, hon är även min kära kusin.
Som jag tyvär inte träffar lika ofta som förr, men det kanske blir så när man blir äldre?!
fast vi kan inte prata på hur länge som helst men ändå har vi bra kontakt och träffas
till och från.

Madelene Brorsson "maddis"
Du är en bra person, du finns alltid i vått och torrt fast vi kanske inte hörts på
flera veckor och de är det som är värt väldigt mycket.
Denna tjej har hjälp mig väldigt mycket i mina dagar
när jag varit ledsen har du fått min genast på bättre humör
så som när jag har det kämpigt och ligger på marken då
har du varit vid min sida. Jag har även stöttat henne
men det är väldigt viktigt att man ställer upp för varandra!.


Du har ett ett hjärta av guld och du betyder väldigt mycket för mig som kusin
vän, ja allt!. Du gör det bästa av situation alla lägen, ibland får du
stanna till och fundera hur du ska göra det MEN du löser det alltid.

Du är värdens bästa moster, till ditt syster barn som älskar dig över allt
annat och en dag har du en liten själv som säger mamma och jag vet
att du kommer le ljust då och det är du värd, verkligen !.

När jag skriver detta tänker jag på allt roligt vi gjort
en sommar var vi typ varje dag, sov över hos varandra
hjälpe varandra, red tillsammans, ja allt !
och det var den bästa sommaren jag haft :).

Du och jag mot värden, mäddyyy <3

Kommer du ihåg när det var taget & vart?
Det var en roligt kväll!.


//Din kusin, vän & även heter Anna Rasmusssen, heheheh
puss <3













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar