torsdag 2 februari 2012

Tja


Jag blir så trött på folk.

Min kusin har en blogg hon skriver om typ allt.
Hon har alltid varit som en lillasyster för mig, och därför blir jag så arg när man läser vad folk kommenterar i hennes blogg , Omogna människor som inte har något annat att göra en att snoka på sitt ex nya tjej. Och sen hittar på att hon är gravid fört hon mår dåligt.
Hon har varit med om en massa skit och jag har varit med henne när hon var på toppen av berget och i boten av havet.
Hon har kan inte alltid må bra. Hon står iallafall på egna ben, inte många som gör de efter allt skit.
Denna tjej som skriver alla kommentarer vågar inte äns skriva sitt namn utan skriver en massa olika namn, Pinsam brud !


Älskade "lillasyster" Du är så mycket bättre än den tönten och du?! Stå på dig, Du har din "man" någon hon aldrig kommer få igen. Du har ett jobb, lägenhet och HAN, de är  det som stör henne. 



Så nu fick jag ut de.
Hehe.
Imorgon är de fredag om jag har tur kommer Freja och Malin hit och sover här. Sen är jag ledig till onsdag ;D Mys

Freja, Du är mosters allt jag älskar dig.



M.Brorsson <3 O.Stendahl. 



Bye bye

1 kommentar:

  1. ååååh vad sött skivigt, det berörde mig på ett fint sätt,

    jag älskar dig <3

    SvaraRadera