söndag 5 februari 2012

Tja...


Tänkte jag fick skriva om helgens Tjohej ;D 


Fredag:
Malin & Freja sov här.
Jag och Freja handlade hon bestämde mat Tacos (så klart) hehe.

Medans vi lagade maten ducha Malin.
Sen åt vi och Freja duchade efter maten.
Freja somnade redan 21 och Jag och Malin kolla film. Allt för min syster, Mycket bra film.



Lördag:
Då kom Änny, Patricia och Adam på middag :D Sjukt kul hade vi :D
Vi åt ugns grillad Macka med sallad varmrökt lax, rökta räkor och paprika till förrätt
Middag blev de stekt bergtunga potatismos ärtor och morötter. 

Efterrätt blev de en choklad tårta med maräng


Efter maten så satt vi och snacka i en-två timmar sjukt roligt massa minnen och skratta gjorde vi :D haha


Sen kollade vi lite melodifestival och spelade så kan de låta :D hehe


Sen blev det Wii och jag vann :D hahahahahaha


Jag tackar för en super helg.


Lav ya <3 




Bye bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar